Sitegiant E-Commerce

friends

Tinggalkan Link Kamu Yea?

My Top 3

February 27, 2012

Tentang Rasa - Astrid




Aku tersesat,
Menuju hatimu,
Beri aku jalan yang indah..
Izinkan ku lepas penatku,
Tuk sejenak lelap di bahumu..


Dapatkah selamanya kita bersama,
Menyatukan perasaan kau dan aku..
Semoga cinta kita kekal abadi,
Sesampainya akhir nanti selamanya..


Tentang cinta yang datang perlahan,
Membuatku takut kehilangan,
Ku titipkan cahaya terang,
Tak padam di dera goda dan masa..


Dapatkah selamanya kita bersama,
Menyatukan perasaan kau dan aku..
Semoga cinta kita kekal abadi,
Sesampainya akhir nanti selamanya..


Dapatkah selamanya kita bersama,
Menyatukan perasaan kau dan aku..
Semoga cinta kita kekal abadi,
Sesampainya akhir nanti selamanya..



Dapatkah, selamanya kita bersama..
Menyatukan perasaan kau dan aku,
Dapatkah selamanya kekal abadi,
Sesampainya akhir nanti, selamanya..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...