friends

Follow by Email

Tinggalkan Link Kamu Yea?

My Top 3

February 10, 2012

Hafalan Shalat Delisa Full Movie

Firstly dayah nak ucapkan ribuan terima kasih kat seseorang sebab share kat dayah movie ni..katanya 'movie ni mengisahkan hubungan kekeluargaan yang sangat baik' lebih kurang mcm tu la ayat dia.. Tak dapat nak gambarkan macam mana cerita ni...antara movie dari seberang yang terbaik lagu tema dia Kasih Ibu juga boleh buat kita terharu. Ok jom tengok..sehabis menonton movie ni sama2lah kita sedekahkan Al Fatihah kepada mangsa-mangsa Tsunami yang terlibat.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hidayahalim's Channel

Loading...