friends

Follow by Email

Tinggalkan Link Kamu Yea?

My Top 3

October 19, 2011

Saya sayang awak

Saya sayang awak...macam senang je nak cakap..tapi nak meluahkan memang sangat susah n sangat payah..setiap orang tunggu saat2 kata-kata ini di luahkan oleh si dia..haha berjiwangan pulak dayah malam nie...rasa-rasa ade ke lagi orang ikhlas semasa mengungkapkan kata SAYANG kepada pasangan dia? hope ada la lagi eh?


dah penat merepek jom layan lagu cik Heliza Helmi yg sangat chomel nih!!



KAU SELAMANYA
Aku amat sayang kamu
Dari dulu hingga kini
Tak berubah ku terlena keranamu

Walau apa pun terjadi
Aku setia menyanyangi
Diri kamu kan berada di hatiku
Kau insan teristimewa
Dulu kini selamanya
Ku terimakan dirimu oh sayangku
Ku harap kau pun begitu
Sama-sama mencintai
Oh indahnya cinta ini bersamamu
Terimalah diriku seadanya sederhana
Ku berserah kepadamu Ya Ilahi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hidayahalim's Channel

Loading...