friends

Follow by Email

Tinggalkan Link Kamu Yea?

My Top 3

November 21, 2010

Wedding Saidatul & Pasangan

Date : 21 Novenber 2010
Vanue : Bandar Baru Salak Tinggi

Salam sume..

Hari nie dyh try shoot kat wedding sai.. tapi malangnya sume pict2 dyh tak menjadi..tak tau la knape..kurang fokus + saket kepale + penat = hasilnya dapat la pict2 yg tak chantek + tak sharp..frust gile.. takpe la nak wat camne kan? dah jadi..
soo nie la pict2 yg dyh snap tadi.. comment la ye?




nie Afiq yg snap















ni la akibatnya lupa tuka lens. soo tak dpt la nak snap full. tp thanks kt Que Za sbb tlg snapkan pict nie..



thanks ye korang sbb tumpangkan dayah ari nie :)



makcik nie tengok je kami yg tengah menunggu kunci kete aty


~peristiwa off the day..kami menunggu kawan aty patah balik sbb kunci kete aty terselit kat dlm beg adik dia..huhu ni jela pict utk hari nie.. sy tau pict hari nie sangat tak chantek..

Budak Baru Belajar

Hidayahalim.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hidayahalim's Channel

Loading...