Sitegiant E-Commerce

friends

Tinggalkan Link Kamu Yea?

My Top 3

November 19, 2010

Tuntutlah ilmu sehingga ke Negeri China

"Tuliba 'ilma walau bis Sin."

Itulah sabda junjungan kita, Rasulullah S.A.W. yang bermaksud "Tuntutlah Ilmu Walau Ke Negeri China". Ingat lagi semasa ku di sekolah dahulu ustazah mengatakan peri pentingnya menuntut ilmu sehinggakan jika perlu merantau jauh seperti ke negeri China.

Saya masih baru n mentah dalam dunia fotografi. Saya perlu banyak n rajin2 belajar untuk menjadikan saya fasih n mahir dalam selok belok fotografi. Saya perlu selalu mengikuti kelas2 n jumpa sifu2 yang berpengalaman dalam fotografi.

Isy3 g kelas je slalu tapi tak praktik pon tak boleh jugak kan? Kalau tak membazir je beli SLR mahal2 kan3? baik beli compact camera je(bak kate en saiful :P )
GR3_black_center_open hehe...

Saya akan belajar n terus belajar..tak kira ape pun ilmu yang saya ingin pelajari.. Insyaallah dengan usaha dan kerajinan akan mengupgrade ilmu fotografi saya..


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


Saya masih belajar

Hidayahalim

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...