friends

Follow by Email

Tinggalkan Link Kamu Yea?

My Top 3

August 22, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Pejam celik...pejam celik dah 22 hari dah kita berpuasa kan? Sabtu hari tu kak Yun wife abg Hazuwan (Wandesign Studio) offer dayah utk makeover n shoot theme raya. Fikir punya fikir...pujuk punya pujuk akhirnya Yusri je yg nak ikot Dayah pi studio abg wan tu...huhu cedey je..
Yusri datang amek dayah kat Kajang dari umah dia kat KL pegi Kg Melayu Subang..then masa balik dari Kg Melayu Subang tu jalan jem tak hengat sampai 2 jam kami kat atas jalan tu...seb baik Yusri penyabar orangnya..hehe ciann dia lepas anta Dayah kat Kajang dia kuar ngn kawan2 dia...uish tak reti penat btol mamat sorang nih...btw maceh eh sbb teman Dayah... :)


eh lupe plak pasal makeover nih...nie la hasil makeover kak Yun kita... :)





















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hidayahalim's Channel

Loading...