Sitegiant E-Commerce

friends

Tinggalkan Link Kamu Yea?

My Top 3

October 27, 2010

Terima Kasih...

Terima kasih...lagu nie sangat2 bermakna bagi saya..someone nyanyikan lagu nie kat saya suatu ketika( beberapa bln lepas).



saya hargai sangat..bile dengar je lagu nie saya hepi n ingat kat dia..tapi kebelakangan nie dia macam nak menjauhkan diri dari saya..nak dijadikan cerita mlm tadi saya dapat bercakap (call je) dengan dia..dia mmg dpt rasa saya tengah dalam masalah yang sangat besar..sy sebak bile dengar dia nanges wlupn dia cakap dia selesema ciann MY..saya tak patut buat dia mcm tu..saya cakap kat dia n dia perlu ingat yang saya sayang abg lebih dari saya sayang dia(yg baru muncul dalam hidup nie)..sorry to say that..abg kne ingat tu..saya tau abg mesti akan baca blog nie.. maafkan saya yea MY?

Truely,
Norhidayah Abd Halim

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...