Sitegiant E-Commerce

friends

Tinggalkan Link Kamu Yea?

My Top 3

July 30, 2010

Pagi Jumaat Yang Indah...

Teringat nasihat someone mlm tadi...pasal berat badan..saya dah 3 minggu mengikuti pertandingan turun dan menang..saya dah kurang smangat dah lately..Alhamdulillah dengan nasihat dan semangat yang diberikan coach yang baru balik training kat Bali..n paling penting cabaran yang diberikan oleh en M.Y akan saya sahut...go go go Dayah...you can do it.. nie gamba raya last year..sbenanye berat saya nie kejap naek..kejap turun..tapi turun tu tak la banyak mana.. nie plak my latest pict.. nie pn latest jgak 30052010..tapi saya still tak capai target..tapi i know i can do it abg..thanks 4 ur support..

love
Norhidayah Abd Halim

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...